29. září 2008

Chrome zatím ničím neochromil

Zhruba měsíc jsem odolával masážím řady blogerů.
Prohlížeč Chrome od Google jsem prostě nevyzkoušel a nevyzkoušel. Když se, ale Chrome začal objevovat ve statistikách návštěvnosti webu Splávek, neodolal jsem a na ten zázrak jsem se podíval.
Na první pohled má Chrome velmi jednoduchý vzhled. Takové programy mám rád, za vzhled bych tento program pochválil.
Dále jsem byl jsem zvědavý především na tolik opěvovanou rychlost. Bohužel musím konstatovat, že oproti Opeře jsem nezaznamenal žádný subjektivní pocit zrychlení. Samozřejmě jsem nic neměřil, ale jenom jsem projel řadu mých oblíbených webů. U většiny mám už tak nějak "v oku" rychlost načítání. U Chrome jsem skutečně žádné zrychlení, oproti většině recenzí, nezaznamenal.
Potěšilo mne, stejně jako u většiny normálních browserů, naprosto korektní zobrazování validních stránek. Můj web se zobrazuje s mírnými odchylkami už pouze v IE 6 + 7.
Program mám nainstalován zatím tři dny, nemohu ho tedy příliš hodnotit. Doposud jsem na něm nenašel nic, co by mne přimělo opustit mou oblíbenou dvojku: Operu a FF.

Ve statistikách návštěvnosti Splávku je Chrome zatím na pátém místě s podílem 0,8%.

Žádné komentáře:

Okomentovat