29. prosince 2008

Poslední ryba roku 2008

Dnes jsem byl v letošním roce naposledy na rybách. Bohužel, mé oblíbené místo v hluboké zátoce nad jezem bylo samozřejmě obsazené. Druhé top místo bylo pod vodou, (od včerejška totiž stoupla Ohře o cca 30 cm).
Chvíli jsem dal řeč s kolegou štikařem a jel jsem do tepla. Volného dopoledne jsem využil k vyplnění přehledu o úlovcích.

Nabízím malou statistiku:

V letošním roce jsem během 208 vycházek navštívil 11 revírů. Na rybách jsem strávil celkem 771 hodin, tj. více než měsíc nepřetržitého rybaření. Během této doby jsem ulovil a pustil 1887 kusů ryb 21 druhů.
Bohužel jsem v letošním roce napřekonal žádný svůj rybí velikostní rekord. Mé dlouhodobé cíle, plotice +50 a tloušť +60 zůstávají výzvou pro příští rok.

Pátého ledna si jdu pro novou povolenku, pokud to počasí alespoň trochu dovolí, zkusím na překonání mých rekordů hned zapracovat.

Poslední rybu letošní sezóny jsem pustil v sobotu 27.12.

1 komentář:

  1. Máš hezké stránky! ;-)

    Tady jsou moje www.rybarina.mypage.cz

    OdpovědětVymazat