11. června 2009

Google webmaster tools v novém kabátě

Včera jsem zcela náhodou zjistil, že Google převlékl své Webmaster tools do nového slušivějšího kabátku. Kdy tato změna proběhla nevím, při poslední kontrole mých webů 30. května bylo ještě vše při starém.

Nejedná se pouze o změnu vzhledu tohoto užitečného nástroje, ale také o mírné vylepšení funkčnosti. Také přibylo pár novinek.

Na první pohled mě zaujala zejména přepracovaná úvodní obrazovka, která obsahuje nejdůležitější údaje. Přehledněji než ve staré verzi, jsou na úvodní stránce zobrazeny nejvýznamější vyhledávací dotazy, chyby procházení, soubory sitemap a odkazy.

Z nově přidaných funkcí se mi nejvíce líbí možnost spravovat sitelink odkazy a nástroj pro změnu adresy. Ten musí ocenit jistě každý, kdo už někdy nějaký web přesměrovával. Já doufám, že mě už to nikdy nepotká. Nově přibyl výčet klíčových slov.

Kromě těchto novinek a vylepšení také ocěňuji zvýšenou rychlost odezvy nových Webmaster tools.

Žádné komentáře:

Okomentovat